Dla młodszych

Pomoc w terapii:

  • zaburzeń artykulacyjnych (np. seplenienie, reranie),
  • opuszczania, zastępowania lub deformacji poszczególnych głosek,
  • terapii mowy na tle zakłóceń i zaburzeń układu nerwowego (np. opóźniony rozwój mowy, autyzm, zespół Downa).

Ponadto:

  • nauka czytania metodą symultaniczno – sekwencyjną (metoda prof. Jagody Cieszyńskiej),
  • profilaktyka w zakresie wad wymowy,
  • konsultacje i jednorazowe porady.

Diagnoza logopedyczna, która opiera się na: 

  • wywiadzie – służy zgromadzeniu informacji w celu ustalenia domniemanych przyczyn zaburzenia,
  • obserwacji dziecka – dotyczy ogólnego funkcjonowania dziecka,
  • orientacyjnym badaniu mowy – czy dziecko operuje zdaniami, czy konstrukcje zdaniowe są poprawne, czy poszczególne głoski są realizowane prawidłowo, czy rozumie mowę, czy zachowana jest płynność mowy, czy prawidłowo oddycha, czy nie występują zaburzenia głosu,
  • badaniach uzupełniających (mogą obejmować – sprawność aparatu artykulacyjnego, funkcje połykowe, funkcje oddechowe, kinestezję mowy, słuch fonematyczny i inne).

Na tej stronie korzystamy z ciasteczek (cookies). Odwiedzając tę stronę zgadzasz się na przechowywanie ciasteczek na twoim urządzeniu.

x